25 januari 2011

nieuw blog

Omdat ik mijn pagina van weblog steeds niet goed voor elkaar krijg, probeer ik er nu één te maken bij blogger, zoals je ziet. 
Ik wil hem graag zo leuk, mooi en aantrekkelijk mogelijk maken, dus daar zullen nog wel wat uurtjes in gaan zitten. 
Ik heb in elk geval wél ontdekt dat dit makkelijker werkt dan bij weblog, dus dat geeft hoop voor de toekomst. 
De komende dagen (weken?) zal dit bericht dus nog wel eens wijzigen.
Ik ben al helemaal blij dat ik er al fotoalbums op heb kunnen plaatsen!!! 
Nu nog proberen om alles van mijn oude blog naar hier te krijgen 

maandag 24 januari: 
Het begint er op te lijken, hoera! Alleen het overzetten van mijn andere weblog lukt niet, dus heb ik deze maar doorgelinkd! 
Groetjes van Trudy

1 opmerking:

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy