26 januari 2011

nieuwe rugtas


Deze week kwam er alweer een aankondiging op het quiltvirusforum  van de a.s. handwerkbeurs in Zwolle. Vorig jaar had ik daar een pakket gekocht voor een 'roltas'

roltas 26-1-2011 19-59-44.JPG
Ik kwam hem toevallig tegen met opruimen van mijn lades en was hem al helemaal vergeten :embarrased:
Nou vond ik achteraf het model niet zo praktisch.....ik gebruik altijd rugtassen, omdat ik anders last van mijn schouder krijg.
En toen kwam ik een leuk patroon tegen, met een heeeeeeeeele duidelijke uitleg! Dàt leek me wel wat!
http://www.kayewoodtv.com/ktv/?dlink=true&chn=3&vid=ktvvids/Gracie_Handbag.flv

En dit is het resultaat geworden:

patchwork rugtas 26-1-2011 20-03-57.JPG
Ik had een oude rugtas bewaard en gesloopt en daar heb ik de banden van 'hergebruikt'. En natuurlijk moest ik het patroontje ook een eigen 'look' geven met een stukje stof in het midden i.p.v. een stukje leer. De binnenkant is van een mooi australisch stofje en vooral de van te voren ingenaaide vakjes vind ik erg handig!

P1130001.JPG
Wat mij betreft is de eerste maand van het jaar goed en produktief verlopen! En nou maar volhouden dat tempo :ermm: ?
Groetjes van Trudy

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy