24 januari 2011

Rhapsody in blue


Mijn kimono-quilt moest nog even wachten op een avondje "les" bij Jannie, dus alvast met mijn volgende project begonnen: een sprei voor op het bed van mijn vriendin.
Volgens de beschrijving moest ik niet te veel op de kleuren letten en gewoon steeds de stroken 2 aan 2 aan elkaar zetten. Maar toen ik e.e.a. naast elkaar hing, zaten er naar mijn idee toch teveel dezelfde kleuren naast elkaar. Op de foto is dat reeds verholpen en inmiddels is de top klaar!!!
Nu nog "even" tussenvulling en achterkant halen en we kunnen gaan doorstikken.
Omdat de stroken 2.10 lang waren, was het lastig om het geheel te bekijken. Ik heb toen een hoeslaken om de kastdeur gespannen en daar de stroken opgespeld.
Werkt perfect!(had natuurlijk wél een trapje nodig :lol: )

deur als ontwerp-bord 10-1-2011 12-18-18.JPG
Groetjes van Trudy

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy