25 januari 2011

sterretjes

Op het quiltvirus-forum stond rond de kersttijd een  leuke afbeelding van een driedimensionale kerstster. 
3D kerstster.JPG
Omdat ik nu eenmaal alles uit wil proberen, heb ik de ruitjes geknipt en het tot een LAP (Lange Afstands Project) bestempeld. Bedoeld om mee te nemen op de vele keren dat we (i.v.m. famlilie- of ander bezoek) naar het westen moeten.
Zondag was het weer zover omdat mijn vader jarig was geweest. 89....wàt een leeftijd. En nog goed bij en gezond. Ook mijn moeder leeft nog (zij is al 90!) en ze vermaken zich nog best met zijn tweetjes!

Omdat het toch een rit van ruim 2 uur is, ben ik aardig opgeschoten:
Ik dacht dat ik er al bijna was, maar zag net in de beschrijving dat er 12 van zulke onderdelen gemaakt moeten worden.... Het komt dus goed uit dat we zondag wéér op pad gaan, dit keer naar de moeder van DH (96!!!), dus dan kan ik nog even doorwerken!

Groetjes van Trudy

1 opmerking:

  1. Ha die trudy,

    je gaat goed met de STER , nog even en dan gaat die stralen........

    groetjes tooske

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy