3 februari 2011

cirkels toegevoegd

Even een update van de achterliggende week.
Aan de "Rhapsody" zijn de cirkels toegevoegd. Hij is nu klaar om te 'passen' en dan hoeft er alleen nog maar een bies om.
Afgelopen dinsdag was de eerste keer workshop bij Ity in Delden voor ' log-cabin with a twist'.
Het is de bedoeling om onderstaand werkstuk te maken:

Pfff, behoorlijk ingewikkeld.
Eigenlijk moet het op theezakjes-papier, maar daar ben ik niet zo goed in. Voor het middenstuk had ik echter geen keus, daar zaten teveel onderdelen aan om met freezerpaper te doen.
Ik ben daar maar gelijk mee begonnen, dan is het grootste stuk alvast af!

Pas bij het plaatsen van de foto zag ik dat ik een stukje stof verkeerd ingenaaid heb.....Bàlen. Maar eens kijken of ik een beetje vals kan spelen en een ander stukje er op appliceren i.p.v. alles lostornen :)
Daarna nog 2 driehoeken en 2 ruiten gemaakt, dit keer wél met freezer-paper.

Over 2 weken is de volgende les, dan wil ik de blokken voor de linkerkant af hebben....
Overigens komen mijn dozen met stukjes stof-op-kleur goed van pas! Ik vind er soms nét het stukje dat ik nodig heb!

Vervolgens stond gister deel 2 van de BOM waar ik aan begonnen ben onlinie. Die heb ik vandaag gelijk maar even gemaakt. Vergeleken met het twisted-log-cabinwerk was dat een piece of cake!!!!
Klaar in een uurtje...


Groetjes van Trudy

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy