23 februari 2011

Life is beautiful

Ik had hem (of spreek je bij een quilt van hààr???) al eens gezien van Annelies en zelfs in Australië kwam ik hem tegen in een quiltwinkel.

Het was liefde op het eerste gezicht!
Ik weet nog niet wanneer of hoe, maar dàt ik hem een keer ga maken staat vast.
Vorige week heb ik het patroon gekregen.
Deze week mijn eigen voorraad eens doorgesnuffeld en ik heb al héél wat lichte en rode stofjes verzameld.
Vrijdag wil ik op de handwerkbeurs in Zwolle proberen nog wat stofjes er bij te vinden en in elk geval de stof voor de stitchery's.
Lijkt me een mooi project voor de zomertijd. Lekker werkje voor buiten in het zonnetje of op de camping. Iets geschikter dan het doorpitten van Sylvia's Bridal Sampler, wat ik vorig jaar van plan was. En wat dus nog steeds niet gebeurd is, haha!
Een mens moet tenslotte nog wel wat UFO's houden, toch?

Wordt zéker vervolgd!

Groetjes van Trudy

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy