18 februari 2011

:love: :love: :love:
Sinds lang weer eens van donderdag op vrijdag in Emmen geweest en vanmorgen eindelijk weer eens even naar de markt.
Ik moest vnl. zwart hebben om mijn "twisted log cabin" af te maken (en tjónge wat zijn er véél kleuren zwart!!!)
Maar natuurlijk kwam ik bij "Henkie" ook nog ander moois tegen, zoals deze batiks à 5 € de meter :bigsmile:
Het is maar goed dat het zo ijzig koud was en mijn vingers haast te verkleumd om tussen de stofjes te snuffelen.
Anders hadden mijn fietstassen vàst uitgepuild!!! :lol:
Die blauwe kan mooi dienen als afwerkrand voor de Rhapsody in blue (zie elders op dit blog),
maar wat moet ik nu toch weer met die andere 2 :lol:

stoffen 19 februari 18-2-2011 15-31-54.JPG
De lapjes (en ik) zijn inmiddels veilig in Delden aangekomen.
Op de achtergrond zie je nog net wat turquoise lapjes die wachten op mijn eerste experiment dit weekend met de kaleidoscoop-techniek. Ik had ze woensdag alvast geknipt, maar kon niet verder omdat ik uit mijn huis in Emmen even 2 spiegeltjes mee moest nemen. :embarrased:
Bij hààr   kwam ik hele duidelijke tutorials tegen voor deze techniek! Wat kun je toch een hoop leren van internet!!!
Groetjes van Trudy

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy