14 februari 2011

Twisted log cabin deel 4

Grrrrrr, sta ik vandaag nog eens uitgebreid naar mijn werk te kijken, zie ik ineens dat ik twee héle grote fouten gemaakt heb :(

TLC linker bovenhoek 5-2-2011 0-56-11.JPG
De "paarse bocht" komt haaks op de volgende paarse lijn, terwijl het een vloeiend geheel moet worden....
Kijk, zó moest het dus: En dat is níet een kwestie van 'gewoon' het blok een slag draaien. Helaas, gewoon uithalen ( :cry: ) en opnieuw beginnen.

paars opnieuw 14-2-2011 23-50-18.JPG
Gelukkig kon ik dezelfde stukjes stof nog een keer gebruiken, maar een gepruts was het wel. Idem dito met de oranje "bocht".
Zo was het.... en zó moest het!


Alle blokken zijn nu af, klaar voor de cursus morgenmiddag!

Groetjes van Trudy

1 opmerking:

  1. pff wat een moeilijk project...maar wel erg mooi!!!!

    groetjes tanja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy