17 februari 2011

Twisted Log Cabin top af

Dinsdag 2e les. Nou ja, les....De top was dus al bijna af en ik ben vnl. bezig geweest met 2 naadjes.....
Ik denk dat ik zo langzamerhand alle naadjes van deze top minstens 2 x genaaid heb. Elke mm verschil geeft een fout resultaat.
Natuurlijk moet het eindresultaat anders zijn dan het voorbeeld. Met die instelling ben ik nou eenmaal behept. En al werkend opendbaarde zich dat vanzelf: het wordt een hectagon!

Klein minpuntje: de zwarte stof was op, terwijl ik nog maar 2 ruiten nodig had....
Morgen dus even in Emmen naar de markt om te proberen nog een stukje van dit zwart te vinden.
Groetjes van Trudy

2 opmerkingen:

  1. wat een aparte quilt word dit, prachtige kleuren gebruik je, heb je nog stof kunnen vinden?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, en mooie kleuren.
    Je hebt wel geduld hoor Trudy, ik zou gek worden van al die kleine stukjes.
    En dan alles uithalen en opnieuw beginnen. Je bent wel een doorzetter.
    Succes met de rest.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy