17 maart 2011

Hij hangt!


Vorige week even lekker doorgebuffeld met het Sashiko-werk in de randen, gisteravond de tunnel dichtgestikt en vanmorgen zou ik hem ophangen.
Maaaaarrrrr....natuurlijk was de lat dit ik van de huidige quilt had te lang. En toen ik uiteindelijk nog ergens een stukje van 90 cm. vond, bleek de tunnel te smal :(
Dus nog maar een stukje stof aangenaaid. En toen moest hij dus wéér vastgezet. Plots kreeg ik een lumineus idee: waarom zou ik de tunnel niet vast "tacken" ???
Tenslotte had ik gister mijn tacker omgeruild voor een betere en daar waren zowaar ook zwarte plasticjes bij. Werkt fantastisch!
Ik moet er nog wel even aan wennen, want het ziet er héél anders uit in de kamer met deze quilt! Maar da's niet erg, want het is tijdelijk. Het is de bedoeling dat hij in Emmen boven mijn chinese rode kastje komt te hangen!

Groetjes van Trudy

1 opmerking:

  1. Wat een mooie quilt is het geworden. Bij mij ligt er ook nog een japanse top die moet worden gequild. Leuk idee om dat met een shasiko rand te doen.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy