14 maart 2011

Life is beautiful vervolg

Tja, af en toe een paar blokken tussendoor???
Ik kon het wéér niet laten en tussen alle projekten door zijn ze stiekem tóch al allemaal aan elkaar gestikt:




Mede door veel lange afstand-ritten ook weer 2 stitchery's af:



Morgen even naar Enschede, waar ik wil kijken voor een lichtbak. Want dat lijkt me tóch wel handiger om alle borduurpatroontjes op de witte stof over te nemen.Ik heb het geprobeerd met een lampje en een plaatje glas erboven, maar dat werkte niet. En ook tegen het raam aanhouden gaat niet goed. Dat doet me téveel pijn aan mijn handen   :(
Groetjes van Trudy

1 opmerking:

  1. Ik heb een lichtbak, maar plak het nog vaak vast met schildertape op het raam. Ik vind dat wel makkelijk werken.
    Mooie blokken en leuke stofjes !!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy