14 maart 2011

produktief weekend

Problemen met mijn laptop, die er op de meest onverwachte momenten mee stopt, dus al een paar dagen geen update van mijn activiteiten kunnen plaatsen.
Dat wordt dus een heeeeeeeeele waslijst, want tja, stilzitten komt niet in mijn woordenboek voor!
Eén hele dag bezig geweest met 2 labels, 1 voor de Rhapsody
en 1 voor de Watercolor-roses.

 Even flink doorgestoomd met de Kimono-quilt, zodat alleen de tunnel nog maar vastgezet hoeft te worden.

Donderdag met de trein heen en weer naar mijn ouders in Alkmaar, waardoor mijn kerstster al voor de helft in elkaar zit:
Vrijdag verder aan de labels en (hoewel niet van plan) alle blokken van LIB 2 aan 2 aan elkaar gezet.
Zaterdag heen en weer naar Hilversum, wat mijn 2e stitchery opleverde:
 En gister heen en weer naar Emmen....tadààà`:stitchery nr. 3:

Eerlijk gezegd heb ik daar ook in Emmen zelf nog wel aan zitten werken hoor! Zo'n stitchery is best nog bewerkelijk!
Vandaag de blokken aan elkaar gezet, waardoor ik de stitchery's leuker op kan hangen.

Ook de afwerkbies voor de Rhapsody (7 m.!) aan elkaar gestikt en dubbelgestreken.
En ja...als de strijkbout dan tóch aanstaat.....kan je net zo goed alle blokken van LIB ook even netjes strijken :)
Ze zitten alleen nog maar met spelden vast op de ondergrond, maar het ziet er toch al leuk uit!
O ja, op de foto kun je nog nét zien, dat ook het derde blok van de BOM al af is. Ergens tussendoor gedaan.....
Groetjes van Trudy

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy