21 maart 2011

Spring is in the air!

Wat een super heerlijk weer is het toch. Wordt je helemaal blij van.

Vrijdag ontdekten we op ons dagelijkse rondje dat er nét een lammetje geboren was in de wei vlakbij. En op de terugweg deed nr. 2  hevige pogingen om op zijn dunne beentjes te blijven staan. Nét de geboorte gemist dus, helaas! Maar het blijft leuk om naar zoiets te kijken! Een wonder, zoals ze gelijk weten waar ze de melk moeten zoeken!



Ons weekend zat behoorlijk volgepland met van alles, zodat we veel binnen hebben gezeten.
Maar wel heel veel lieve mensen ontmoet hebben!
En.....weer flink veel in de auto, zodat mijn L(ange) A(fstands) P(roject) flink opgeschoten is: de tweede helft van de kerstbal is klaar! 

Nu nog een mooi ophang-koordje zoeken en wat leuke lintjes om onderaan te hangen en dan kunnen de twee helften op elkaar. Ben ik vast klaar voor kerst, haha!



Nadat ik vrijdagavond het hele huisje 'tig' keer op zijn kop gezet had op zoek naar mijn strengetje borduurgaren, vond ik het zaterdagmorgen vlàk voor we wegmoesten,  terug.....aan het knopje van de tv-kast.....tja......
Hoe verstrooid kan een mens zijn! Maar daardoor kon ik zaterdagavond in de hotelkamer wél weer een stitchery van mijn LIB maken!
En nu gaat de laptop dicht en ga ik proberen of het al uit te houden is buiten in de tuin, in het zonnetje! Eerst even een rondje lopen, dit keer mét camera, zodat ik de lammetjes even kan laten zien.(zie boven) Ik heb vrijdag wel een foto met mijn mobieltje gemaakt maar ik krijg ze daar niet meer vandaan naar mijn laptop.....!

Groetjes van Trudy

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy