16 april 2011

bloemstuk

Deze week eens iets anders gedaan dan werken met lapjes: mijn oude passie: werken met bloemen!
Samen met Diana heb ik bij dé Anton Visch uit Delden een schitterend paasstuk gemaakt. De workshop was mij wat té klassikaal ( hier heb je wat blaadjes, die moet je dààr insteken, nu krijg je wat bloemen, die moeten dààr....néé, niet schuin....hup eruit geplukt en door de 'chef' opnieuw geplaatst.....)
Maar ik heb me ingehouden en ben vriendelijk blijven grimlachen!!!
En het resultaat was tóch mooi. Op de foto zie je hier en daar nog wat oase. Dat kwam omdat we zo karig afgepast materiaal kregen. Thuis heb ik daar nog wel wat aan verbeterd.
Vrijdag heb ik het geheel naar onze kerk gebracht, waar het véél beter tot zijn recht komt dan in ons kleine huisje!
We hebben in elk geval wél veel lol gehad samen!


Groetjes van Trudy

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy