10 april 2011

Life is beautiful (zonnig werk)

Wat is dit toch een pràchtig jaargetijde! Kijk die knoppen nu toch eens op barsten staan tegen een stràkblauwe lucht:
Vandaag hebben we een lekker stuk gefietst, rosétje op een terrasje en heb ik, eenmaal weer thuis,  héérlijk in het zonnetje zitten werken.
Zie hier nr. 9 en 10 van de stitchery's.

nr.9 10-4-2011 20-58-04.JPG

nr.10 10-4-2011 20-58-15.JPG
Mijn vriendin uit Australië was bij ons op bezoek en herkende veel van de engelse spreuken! Leuk! :nice:
We zijn even Delden ingeweest met ze en hebben vol trots kasteel Twickel laten zien. Jammer toch dat je dat niet van binnen kunt bezichtigen!



Alle rode en beige blokken zitten al aan elkaar. Ik heb de stitchery's nog niet vastgezet op de blokken. Ik denk wél dat ik dat binnenkort eens ga doen, ben gewoon zó nieuwsgierig hoe dat werkt met het wégknippen van het rondje dat dààr dan weer achter zit. :lol:
Groetjes van Trudy

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy