19 mei 2011


Morgen is DD jarig. 34 alweer! :hug:
Ze vindt het mooi dat ik quilts en droomdekens maak, maar in haar eigen huis hoeft ze ze niet.
Wat ze wél heel graag wilde was hoezen voor 2 hele grote vloerkussens. En als er nog wat stof over zou zijn, zou ik dan ook misschien 2 kleintjes kunnen maken met knopen? :lol:
P1130400.JPGAfgelopen zaterdag kreeg ik de stof, zondag werd ik ziek (snipsnip :cry: ), maar dinsdag waren ze toch klaar!


Toen ik haar deze week aan de telefoon had, vertelde ze dat ze op haar verjaardag weer een poes krijgt! Ze had ooit de poes uit het ouderlijke huis meegenomen,maar die is vorig jaar op 19 jarige leeftijd overleden.
Nu is de tijd gekomen om weer een huisgenootje te zoeken en ze wil er graag een uit het asiel. PC moeder als ik ben, ging ik natuurlijk gelijk op internet kijken wat het aanbod was. En ik kwàm toch een snoepje tegen!!!

piggy.jpg

Ik weet natuurlijk helemaal niet of het deze wordt (deze zit helemaal in Winschoten in het asiel...), maar ik kreeg wél het idee om tóch nog even iets quilterigs voor haar te maken: een lekker kleedje voor de poes. Om een beetje bij haar inrichting en interesses te blijven heb ik gekozen voor oosterse stofjes en het geheel ziet er sjiek uit voor een poesje, vind ik. Op internet zie ik altijd overal poezen op quilts liggen, dus ik hoop maar dat haar a.s. huisgenootje zich hier ook een beetje lekker op voelt! Vorige jaar is ze o.a. naar Thailand geweest, daarom heb ik er in Thais "poes" (meaw) op geborduurd. Ook heb ik er nog 2 stukjes van de kussenstof in verwerkt! Op de foto is het niet zo goed te zien, maar ik heb mijn mooie steekjes van mijn machine gebruikt om het (o.a. met goudgaren) nóg wat mooier te maken.

Ik ben benieuwd. Morgen lekker een heel weekend naar haar toe en maandag zal ik vertellen hoe e.e.a. ontvangen is!
P1130397.JPG
Groetjes van Trudy

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy