7 juni 2011

Life is beautiful (update)

I.v.m. ziekte een poosje niet geschreven. Nou was het gelukkig maar een fikse verkoudheid, maar dat kan je soms even helemaal uitschakelen :(
Even ook nergens zin in, maar geleidelijk aan begint het tóch weer te kriebelen!
Vooral ook het Quiltvirus-forum is héél inspirerend!
Zo plaatste AnneMarie haar update van Life is beautiful voor juni en dacht ik: ja, dat moet ik ook weer eens doen. Niet het màken, maar de update!
Want hij (zij) vordert gestaag. Voornamelijk tijdens allerlei autoritten die we (door veel familie in het westen én het werk van DH) vaak maken.

Dit zijn de nieuwe blokken.







En dan ook gelijk maar even een totaalplaatje:
Zó hangt het al een paar maanden in de kamer op de kastdeur, die ik m.b.v. een hoeslaken tot ontwerpbord omgetoverd heb.

Ik heb besloten dat de achterkant een reeds bestaande fleecedeken wordt. Daardoor wordt hij iets kleiner dan het origineel.
Het betekent óók, dat ik nog maar 10 stitcherie's hoef! Het einde komt dus al in zicht!

Groetjes van Trudy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy