25 juli 2011

Nieuwe laptop

We hebben gister, ondanks dat het de hele dag regende, tóch een ontzettend gezellige dag gehad met het vieren van mijn verjaardag! Wat een lieve mensen allemaal en wat een gezelligheid. Doordat we nu even een paar dagen in ons "vaste" huis zijn, heb ik géén quiltdingen of naaimachine bij de hand. Mooi tijd dus om mijn blogje weer eens bij te werken.

Na jàren trouwe dienst heeft mijn oude laptop het uiteindelijk opgegeven. Gelukkig had ik vrij gauw een nieuwe gevonden, die véél sneller en zo is. Het duurde helaas wel even vóór alles van de oude op de nieuwe pc gezet was. Vandaar een poosje "radiostilte" op dit blog.

Ik móest hem natuurlijk gister even showen aan mijn vriendinnetjes.


En toen ik hier aan het werk ging, ontdekte ik.....jawel, dat er allerlei foto's verdwenen waren bij berichtjes. In een àl te ijverige poging om met een schone lei op een schone laptop te beginnen, heb ik ietsje teveel foto's in de prullenbak gegooid!

Volgens mij klopt het nu weer, maar mochten jullie hier en daar tóch nog hiaten ontdekken, geef me dan alsjeblieft even een seintje!

 Groetjes van Trudy

P.s. Ik schreef wel dat ik geen quiltdingen had hier, maar als je goed kijkt zie je op de foto rechts achter mij mijn "Life is beautiful" liggen :) Die had ik meegenomen hiernaartoe, om een plekje te zoeken waar hij straks kan hangen. En...gevonden. Het wordt de gang, bij de kapstok, zodat iedereen die komt er even rustig naar kan kijken (en lezen) als hij zijn jas uit- of aan doet.

1 opmerking:

  1. Wat leuk nog een quilting trui ik heb gelezen wat je schreef en komt gezellig over en als jij net zo het virus te pakken heb als ik dan zit het wel goed afijn ik ben nog niet zo heel erg thuis op de computer dus van mij nog niet veel foto 's e d .ik vond het leuk en apart dat ik uit al die adressen de quilttrui uitkoos en wilde je dat even laten weten groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy