24 november 2011

My house was clean yesterday

Is niet helemaal waar, want toen we vandaag weer eens in Emmen waren, was mijn huis ook nog héél mooi schoon. Omdat we er maar zo weinig zijn en ik die weinige keren niet gelijk aan het poetsen wil, komt er 1x per maand iemand die dat voor mij doet. Daardoor komen we altijd in een schoon, opgeruimd huis en dat is héérlijk.
Heb ik tenminste ook gelegenheid om gezellig koffie te leuten of te shoppen met mijn vriendin.
Over een maand of 3 komen we hier weer definitief wonen en dan kan dit quiltje weleens goed van pas komen! :)
 my house was clean.JPG
Ik heb dit quiltje deels op de reis héén en deels gemaakt op de avonden dat ik alleen thuis zat in Australië, terwijl DH aan het werk was. Het was een lekker klusje om op de hand te doen. Eigenlijk is het patroon alleen borduurwerk, maar ik vond het leuker om er ook wat appliceer werk bij te doen.
Deze week eindelijk de schoentjes toegevoegd en daarna gedubbeld, doorgestikt en afgewerkt.
Istie leuk of istieniet leuk! ? :wink:

Groetjes van Trudy

1 opmerking:

  1. Hoi Trudy,
    Kom je nog wel naar de Droomdekendagen toe zolang je nog in het zomerhuisje woont?
    groet,

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy