24 december 2011

Goede voornemens

Het is altijd goed om het nieuwe jaar met goede voornemens te beginnen...

Zo kwam ik bij quiltingjeannet het voornemen tegen om in 2012 geen nieuwe stofjes te kopen, maar eerst alles in je eigen kast op te maken. Nou neem ik me dat al het hele jaar voor, maar het lukt niet altijd :lol:
Ik twijfel nog of ik me "officeel" aan zal melden of het gewoon maar ga doen....
Als ik alléén al mijn voorraad 'scraps' eens bekijk, kan het bést:


Ik kreeg hierdoor wél het idee om eens in mijn eigen voorraad patrónen te kijken. Ik sla nl. alles wat los en vast zit op, maar vergeet vaak wàt.... :wink:

Dus, vandaag maar eens lekker in mijn eigen (patronen) kast gesnuffeld. En daar kwam ik een allerliefst patroontje tegen dat ik wil gaan maken in 2012. Ik krijg dan nl. waarschijnlijk (...) een nieuwe keuken en dit leek me wel een toepasselijk item. Of als wandkleed of een set placemats??? Eerst maar eens beginnen!

http://piecebynumber.com/tea-party-miniquilt.htm

Gisteravond al leuke lapjes gevonden voor de theepot en de kopjes. En ik dénk dat ik in Emmen (waar al weer een deel van mijn stoffenvoorraad naartoe verhuisd is) nog wel een lichte achtergrondstof heb. Maandag gelijk even zoeken, tussen het kerstkoken door :)

Altijd leuk om je ergens op te verheugen, toch?

Groetjes van Trudy

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy