2 december 2011

hollandse tulpenquilt af!

Het koste weer een een hoop gezucht en gesteun...Achteràf....(altijd he? :lol: ) had ik het tulpengedeelte misschien éérst moeten quilten en dan pas de randen... :embarrased:

Maar goed, als je er af en toe even bij weg loopt, en vervolgens vol goede moed weer verder gaat, komt er vanzélf een keer een eind aan.
Ik vind hem zelf erg leuk geworden en bìjna jammer om weg te geven. Zeg nou zelf, hij staat best leuk zo over de bank, toch?

P1140946.JPG

Voor de achterkant had ik een flink stuk gestreepte stof, dat natuurlijk nét iets te klein was :confused: Oplossing: nóg meer restjes.
Met dank aan AnneMarie voor de tip over het Ikea-dekbed. Dat is dan ook het enige dat ik gekocht heb. De rest komt hélemaal uit mijn voorraad en dat vind ik extra leuk!

P1140948.JPG
Groetjes van Trudy

1 opmerking:

  1. Als de ontvanger hem niet mooi vind, weet ik nog wel een adresje waar die van harte welkom is, hahaha!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy