14 januari 2012

afscheid nemen blijft vervelend

Ik schreef het al eerder: de werkperiode van mijn lief in Twente zit er (zo goed als) op.
En begin maart gaan we dus definitief terug naar ons eigen mooie, grote, gezellige huis in Drenthe. Met al die leuke, lieve buren en vrienden :)
Maar die moeten we hier ook weer achterlaten....wat het geheel best 'dubbel' maakt!

Er zijn veel 'laatste keren' deze weken en zo was het dus vanmorgen (waarschijnlijk) de laatste keer dat ik naar de maandelijkse droomdekenmaakdag in Enschede ging.
Wat een gek idee, dat deze groep een paar jaar geleden nog helemaal niet bestond.
Het begon met de bescheiden vraag van Diny:
" Zou jij ons op weg willen helpen? We willen graag droomdekentjes gaan maken en weten niet zo goed hoe dat moet."
En vanmorgen waren we al met meer dan 15 aan het werk en zijn er al hééél veel droomdekentjes richting De Regenboogboom gegaan!
Als afscheid en dank kreeg ik héél lief een mooi tasje met borduurtje, waarin een kadobon én een doosje zelfgemaakte bonbons! (heb ik dat dekseltje niet tactisch neergelegd? zo zie je niet dat we er al 2 geproefd hebben ;-) )Ontzettend lief en idereen nogmaals: bedankt!
Groetjes van Trudy

1 opmerking:

  1. Hallo Trudy,
    Bedankt voor het aftrappen van de bijeenkomsten,van de droomdekenmaaksters, anders had ik jou en de andere dames nooit leren kennen !!
    Daarnaast nogmaals dankjewel voor de prachtige top die je mij gegeven hebt, ik was vanmorgen echt overdonderd,ik ben er echt erg blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy