5 januari 2012

Eén, twee, kopje thee

Het is zó'n leuk werkje, dat het heel hard gaat. Er kunnen al heel wat mensen op de thee komen!
 Helaas hebben  we de komende dagen weer héél veel afspraken.
Wel leuke hoor, maar mijn vingers jeuken om aan de volgende stap van dit project te beginnen:
Héél toepasselijk: een rand van  "broken dishes", haha!
Niks taartjes dus, zoals sommigen dachten. Tenslotte is het nieuwe jaar begonnen en moet óók ik me weer eens serieus zorgen gaan maken over mijn lijn.
Dussseeeeeh.......tààrtjes zijn er voorlopig niet bij!

Tot de volgende keer!
Groetjes van Trudy

1 opmerking:

  1. Top Trudy, dit gaat een leuke quilt worden voor in je keueken, ik ben benieuwd hoe je, je eigen draai er aan gaat geven (jou kennende :-)).

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy