30 januari 2012

huisjes

Bezig met verhuizen van Twente naar Drenthe....op zoek naar een nieuwe keuken...en ondertussen óók nog even 2 huizen bouwen :)
Een mens zou er moe van worden, hihi!
Ik heb héél lang gedacht dat ik NIET mee zou doen met de nieuwe 'hype' van dit jaar:
building houses from scraps (klik)
Maar ja, we maken nog steeds lange auto-ritten en nu "Life is Beautiful" af is, wil ik toch wel graag wat om handen hebben tijdens die reisuurtjes.
Toch maar bouwstenen gaan verzamelen dus.
En dit weekend konden we 'pannenbier' drinken voor 2 nieuwe huizen:

Ik wil de huisjes later gaan verwerken in een droomdekentje, dus ik heb voor elk raampje een stofje met een beestje gezocht.
Morgen weer een lange rit: we gaan even een dagje op bezoek bij DH's moeder van 97, die in het westen woont. Nog heel kwiek en goed van geest. Bij haar zijn is dan ook altijd heel gezellig en een feest. Hopelijk komen we er met DH's vut nu wat vaker aan toe om even bij haar aan te gaan.
Zo, vóór het slapen gaan even mijn volgende bouwsteentjes bij elkaar zoeken en dan is de rit voorbij vóór ik er erg in heb! Komt mijn quiltrol (klik) toch weer mooi van pas

3 opmerkingen:

  1. Hoi Trudy,
    Leuk die huisjes. Ik kan me nog steeds bedwingen, maar ik weet niet hoe lang ik dat nog ga volhouden want ik vind ze wel erg leuk.
    Niet teveel pannenbier drinken, komt de bouw niet ten goede !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je ze voor een droomdekentje gaat maken. Ben benieuwd hoeveel je er gaat maken. Zijn ze nog steeds 7½ cm groot? Zelf maak ik ze van 10 cm, weet eigenlijk niet eens of dat inclusief naad is of niet. Leuk met die beestjes achter de ramen.
    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dus jij bent ook aangestoken door het huisjes virus.
    Leuk hoor ik blijf je volgen.
    Zo te zien heb je een heerlijke quiltkamer waar je vast leuk kunt gaan werken.
    Ja en als je gaat verhuizen merk je pas hoeveel spullen je hebt weet er alles van.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy