23 januari 2012

stofverhuizing

Alweer de tweede doordeweekse week in Emmen. (De weekends brengen we nog een paar keer in Twente door...)
En het bevalt ons prima!!! Lekker relaxed!
Vanmorgen hebben we ook de Twingo volgeladen en zijn we met 2 auto's deze kant opgekomen.
Zaterdag had ik al mijn quiltspullen en aaaaaaaaaaaaaaalle stofjes al ingepakt. Het zag er wel kaal uit toen :(

 De gangkast (in Emmen dus) had ik vorige week al helemaal leeggeruimd en van stellingkasten voorzien, zodat alle dozen met stofjes daar zó in konden. De héle grote boxen echter, die ik zaterdag bij de Hema gekocht had, pasten niet zo goed ik de stellingkasten, dus die moet ik nog even ruilen. En dan kan het geheel nóg geordender worden:
 De kant van mijn werkkamer waar het logeerbed staat, ziet er met Sylvia er op al heel gezellig uit:
Dat schilderij moet nog even vervangen worden door een leuk quiltwerkje natuurlijk.

De àndere kant van de werkkamer was moeilijker! Tafel links, of toch het ladenkastje links? En er moet natuurlijk nog een 'snij'tafel komen....Even zag ik er geen gat meer in: wàt een troep!!!

Maar, na even een gezellige koffiepauze met DH tóch maar weer aan de gang. En zowaar, het begint er op te lijken!!! Hier zòu ik al aardig aan de slag kunnen!!!
 Maar eerst moet ik morgen nog 'even' mijn kledingkast reorganiseren en minimaliseren, dus mijn kriebelende vingers moeten nog éven geduld hebben! :)


Groetjes van Trudy

2 opmerkingen:

  1. Hoi Trudy,
    Succes met het voor alle "troep" een goed plekje vinden. Tot zover ziet je hobbykamer er leuk uit, en ziet je gangkast er geordend uit.
    Ben benieuwd hoe lang het allemaal zo mooi opgeruimd blijft, hahaha!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met je kledingkast maar je werkkamer ziet er al heel mooi uit hoor!
    groetjes van ons allemaal

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy