18 februari 2012

handwerkbeurs Zwolle

Zaterdag stond de wekker al héél vroeg, want ik ging met 3 bee-vriendinnetjes naar de handwerkbeurs in Zwolle. Het was supergezellig! Met Anja samen heb ik systematisch alle gangpaden afgestruind, op zoek naar leuke dingetjes. Zo af en toe gezwicht, maar ik heb me keurig ingehouden.
Dat is wel moeilijk hoor, want van alle kanten wordt er gefluisterd: "koop mij, koop mij"...

Ik had van te voren bedacht wat ik wilde hebben en behalve wat zijdedraadjes voor het stofveranderen wat ik komend jaar als cursus wil gaan doen, alléén maar nuttige dingen gekocht!(wat saai eigenlijk ;-)




Een ruler van 40 x 40 om wat makkelijker blokken gelijk te snijden, strijkbare tussenvulling voor mijn strokentas, 2 lapjes voor kussentjes voor onze nieuwe bank die we gister besteld hebben en 2 hele handige draad doorhalers! Netjes toch?

Wat ik erg leuk vond was, dat ik in de wandelgangen erg veel complimentjes over mijn tas kreeg!
 Ik heb dan ook aan een paar wildvreemden beloofd het patroon naar ze toe te mailen. Grappig toch?
Ik had hem destijds 'gauw, gauw' gemaakt met wat ik toen in huis had, maar ben toch niet tevreden over de tussenvulling. Hij wordt wel erg slap en slobberig. Vandaar dat ik nieuwe tussenvulling gekocht heb. Maar ik weet nog niet of ik hem helemaal ga slopen of een hele nieuwe maak....

Wat heerst er toch altijd een gezellige sfeer op zo'n beurs he? Mensen die je helemaal niet kent, maar het voelt alsof je al jaren vriendinnen bent! Zou eigenlijk overal zo moeten zijn!

Volgens Anja moet ik toch maar leren vilten, dan kan ik volgend jaar wat meer kopen, haha! Zelf ging zij o.a. naar huis met een rol bobbeltjes plastic en een soort plastic tuinslang!!! En daar ga je dan voor naar een handwerkbeurs, haha!

En nu weer over tot de orde van de dag:
pie & tarts, huisjes bouwen, tweede droomdekentje afwerken en blokken snijden van de lapjes uit het "zutphense" pakketje.Weten jullie nog"? Dat aparte bosje bloemen !Ik wil er een tafelkleed van maken met diverse blokken en stitchery's. Een beetje in de stijl van Leanne's House ...
Ik kon helemaal geen foto hiervan vinden, dus dat zal ik gauw goedmaken! Nu eerst even lekker met de beentjes omhoog. Want zo'n hele dag beurs-slenteren is best vermoeiend!

Goed weekend allemaal en groetjes,
Trudy

2 opmerkingen:

  1. Trudy, mooie buit en keurig ingehouden!! De tas zou ik niet slopen maar een nieuwe naaien, ik denk dat je daar sneller mee klaar bent.
    Ik vond de beurs ook gezellig, ben met schoondochter en haar moeder geweest, 1 klosje garen gekocht !!
    gropet tooske en tot .......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet veel gekocht maar toch een heerlijke dag gehad in Zwolle. Wat wil een mens nog meer. je bent wel heel wat van plan komende tijd maar ben wel heel benieuwd wat je gaat maken van het Aparte bosje bloemen. Wat een prachtig kleuren zou mijn keuze kunnen zijn.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy