10 februari 2012

hout voor de deur, dé verrassing en....een straatje!






Ons hout was op...en dàt met zulke extreme temperaturen, .....gelukkig hebben we ook wel 'gewoon' verwarming, dus we hebben het niet koud hoor.
Maar het is juist nu zo gezellig om  de open haard er bij aan te doen! Zeker nu DH ook gezellig 's avonds thuis is!!!
Even een telefoontje met meneer Wubs dus en voilà, om 8 uur 's morgens wordt er een hele lading hout in onze carport gestort!
We zijn samen even flink aan het werk gegaan en een uurtje later zag het er al zó uit:



 Na een welverdiend kopje koffie ben ik op mijn zonovergoten werkkamer verder gegaan met de 'verrassing'. Het is iets héél anders geworden dan ik eigenlijk van plan was, maar het ziet er wél gezellig uit:

Morgen is er weer een droomdekenmaakdag in Enschede en nu zal het voorlopig echt wel de laatste keer zijn dat ik daar bij ben. Dus dat wordt trakteren! Geheel in het kader van 'winkelen in eigen kast' heb ik voor alle leden van de groep een pakje met 3 fat-quarters uit mijn eigen voorraad tot een leuk pakketje verwerkt.
En wat is nu leuker dan gezellig uitdelen in een mooie mand?

Daarna was het hoogste tijd om weer eens voor bouwvakker te spelen! Wat stenen verzameld voor het komend weekend, wanneer we weer in Twente zitten. Bijna al onze persoonlijke spulletjes zijn alweer uit ons 'vakantiehuisje' verhuisd naar ons 'echte huis', zodat ik daar ook geen quiltspullen meer  heb. En omdat ik mijn handjes tóch wel wil laten wapperen moest er dus even wat werkvoorbereiding plaatsvinden!

Omdat ik tóch lekker bezig was, heb ik ook maar vast wat huisjes van een sashing voorzien....het begint al wat te lijken! Een heuse straat!


groetjes en een gezellig weekend allemaal,
Trudy

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy