11 februari 2012

nog voordeliger dan winkelen in eigen kast: (gratis) winkelen in die van een ander, haha!

Vanmorgen ben ik voor de laatste keer naar de droomdekenmaakdag in Enschede geweest. Als afscheidskadootje had ik dus voor iedereen wat gemaakt met lapjes uit mijn eigen kast (zie vorig item)
Toen ik mijn pie & tarts liet zien, met het verhaal dat die voor een verpleeghuis gaat worden, kwam Sonja gelijk met een kant en klare top van klosjes...die hoeft óók "alleen nog maar" even afgemaakt te worden :wink:

P1150223.JPG
Tijdens de vorige dd dag, kwam iemand dózen vol lapjes brengen, alsmede een paar kant en klare tops, waar dit er één van was. Nou, daar wil ik me bést over ontfermen hoor! Mijn nieuwe werkkamer wordt nog eens een lapjes-asiel! :bigsmile:

Gelijk stof voor de achterkant én tussenvulling erbij gezocht en zo ging ik dus met nog méér naar huis dan ik kwam, haha! Is dàt voordelig shoppen of niet?:lol:   

Bij thuiskomst bleek mijn lieve DH óók hard gewerkt te hebben: de hele laminaatvloer van ons tijdelijke huisje (nou  ja, tijdelijk....4 jaar is best een héle tijd :)) al verwijderd en netjes in dozen te hebben gedaan! Kunnen we mooi gebruiken voor de zolder in ons 'echte' huis!


groetjes van Trudy

2 opmerkingen:

  1. hallo Trudy.
    Het zal vast gezellig geweest zijn zoals altijd op jou laatste dd. dag. Op jou blog gelezen en gezien dat je het niet koud hoeft te hebben en je je ook niet hoeft te vervelen.
    Ik wens je heel veel plezier samen met jou man op jullie nieuwe stek.
    Jammer dat ik er zaterdag niet kon zijn.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel, Marga, dat gaat vast lukken met genieten! Idd jammer dat je er niet was. Maar...ook voor jou ligt er nog een kadootje te wachten in de kast! Ik ga zeker proberen toch nog eens te komen op een dd-dag, dus we komen elkaar vàst nog wel eens tegen!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy