30 maart 2012

Aussie 2 af!

Drukke week achter de boeg, met constant werklui over de vloer.
Het vordert gestaag en volgende week om deze tijd is het vast klaar.

Wat héérlijk als je je dan lekker rustig op je werkkamer terug kunt trekken om te quilten.
Wél af en toe naar beneden om de harde werkers van een natje en droogje te voorzien natuurlijk.
 
 Woensdag zijn we even héél vroeg opgestaan (3 uur) om onze lieve australische vrienden op Schiphol te verwelkomen. Het was een hartverwarmend weerzien. Helaas blijven ze maar 2 weken. Morgen is Joyce jarig. Dus moest er even flink doorgewerkt worden aan haar kadootje...en...hij is af!!!
 Omdat het een combinatie van australische stofjes met een bloemmotief is (dus niet écht helemaal aboriginal) heb ik hem "Aussie with a wink" genoemd. (Aussie met een knipoog).
Ik vond het ontzettend leuk om te doen en zal vàst nóg wel eens aan zoiets gaan beginnen.



Op de foto is het niet zo goed te zien, maar ik heb er nog allemaal kraaltjes en pailletjes op genaaid. Kennelijk vingen de pailletjes rechts boven wat extra licht tijdens het fotograferen, want die komen wel héél duidelijk naar voren.

Natuurlijk is hij ook
voorzien van een label:




 
 Om hem zo strak mogelijk te laten hangen, heb ik zowel boven als onder een sleuf aangenaaid:

En ondertussen lekker genieten van de shows van  Alex Andersson en Ricky Timms (klik) Leerzaam en inspirerend.
Hoewel ik dat laatste niet echt nodig heb, want er liggen nog genoeg WIPjes te wachten om afgemaakt te worden, waar ik erg veel zin in heb!

Allemaal een héél fijn weekend en groetjes van Trudy

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy