12 maart 2012

kriebel, kriebel

Zondag was de 'officiele' terugkomst in onze gemeente en dat werd gevierd met een mooie dienst en  een pràchtige bos bloemen!
Vrijdag pràchtige zwarte stof gevonden. Beetje glanzend, maar géén voering.
En dat ligt nu op mij te wachten....evenals de gesneden truien-blokken voor de herinneringsplaid.
Het kriebelt en kriebelt om er mee aan het werk te gaan!!!
Waarom ik dat dan niet doe???
Dat zal ik je laten zien:




Dààrom dus niet! We gaan een nieuwe keuken krijgen en hebben besloten de kosten wat te drukken door zélf het sloopwerk te doen.
Dus géén foto van "Help mijn man is een klusser!!!" want hij doet het allemaal erg netjes.
Ik heb alleen nooit geweten dat er zóóóóveel uit al die keukenkastjes zou komen.
Hele toer om het allemaal  even een tijdelijk onderkomen te geven.

Dus DH sloopt en ik ruim en maak schoon. We zijn een goed en gezellig team samen.
En wie weet, als we nu even hard doorwerken, dat ik dan morgen nog een uurtje "boven kan gaan  spelen" in mijn quiltkamer???

Veel groetjes van Trudy


4 opmerkingen:

  1. Klus maar lekker verder....quilten komt wel weer. Misschien wel iets leuks voor in jullie mooie nieuwe keuken??
    Groetjes van ons allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooohhhhspannend een nieuwe keuken.
    Heel veel klus plezier.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedenavond Trudy,
    Al een week heb ik je pagina open staan :-), heb ook meegekregen dat je je pagina hebt veranderd. Ik ben er terecht gekomen omdat ik iets met kimono's zocht . Ik vind het allemaal geweldig. Het heeft mij er toe aan gezet om afgelopen zondag naar Schering en Inslag te gaan in Woudrichem? Om ...... Japanse stofjes voor de Kimono quilt te kopen. Ik blijf je mooie weblog volgen.
    Met vriendeliejke groet, Anneke Oude Egrbink www.vaskebjorn.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anneke, wat leuk! Veel plezier met het maken van je japanse quilt! Heb je ook een (quilt)site, waar ik mee kan kijken???
    groetjes, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy