9 maart 2012

niet schrikken...

maar mijn blog heeft een 'new look'.
Omdat ik nog steeds niet helemaal snap hoe blogger werkt
(althans, hoe ik het kan laten doen wat ík wil)
ben ik even aan het stoeien gegaan en heb het uiterlijk van mijn blog aangepast.

Al werkend kwam ik een stoere zwarte 'look' tegen en aangezien dit ook mijn meisjesnaam is, vond ik dat wel leuk om eens een poosje uit te proberen.

Schattig he, zo'n klein 'Zwartje'?

Wat heb ik inmiddels voor quilterigs gedaan?
Vanmiddag eindelijk eens bij "de Stofmeid" in Borger en "de Naaidoos" in Nw Buinen geweest.
Ik hóópte zwarte stof te vinden voor de achtergrond van mijn 2e Aussie quilt, maar niet geslaagd.
Wel héél  veel moois gezien, genoten van de mooie quilts van Wil Gommers en ..
lekker niks gekocht!

Verder heb ik de truien van DBL in vierkanten gesneden en gerangschikt tot leuke deken. Hopelijk morgen foto's hiervan.

Morgen (of eigenlijk moet ik zeggen straks :) eindelijk weer eens even naar de markt.
Misschien vind ik dààr de goede zwarte stof.

Fijne dag vandaag,
Trudy

1 opmerking:

  1. inderdaad een guitig zwartje !!

    groet tooske

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy