26 maart 2012

quilts in het tegelmuseum

Een paar héérlijke dagen achter de rug! Lekker fietsen over prachtige heidevelden en door mooie bossen. Bij alle 3 de tochten hadden we het fototoestel op de kamer laten liggen :)
Pas nà het laatste ritje dachten we er aan even wat plaatjes te schieten.

Toen ik wist dat we naar de Veluwe zouden gaan om te fietsen, had ik (want ja, je weet maar nóóit) het adres opgezocht van de quilttentoonstelling in Dieren.
Helaas kwam dat er niet van, omdat we de andere kant opgingen. Vanuit Otterloo om Nationaal Park De Hoge Veluwe heen.
Otterloo....daar was toch óók wat mee?
Ja dus, daar is het Tegelmuseum en in dat tegelmuseum....hangen óók quilts!:)
Dus zijn we na afloop van de fietstocht daar even heen gereden.
Hier zie je een pààr van de pareltjes die ik daar aantrof. Allemaal geïnspireerd op het thema "tegels".


Dus, werd deze korte vakantie nóg perfecter doordat ik even kon genieten van een paar héle mooie, bijzondere quilts! (terwijl DH lekker buiten in het zonnetje zat te wachten :))

Allemaal een zonnige week gewenst en groetjes van Trudy

1 opmerking:

  1. Wat is de veluwe mooi hé?? Morgen ga ik zelf naar het tegelmuseum maar je foto's laten al wat moois zien.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy