1 april 2012

aussie magazines

Het wàs al héél leuk dat Joyce in Nederland was.......
en ik haar op haar verjaardag mijn "Aussie with a wink"  kon geven.......
waar ze erg blij mee was.......
en we 's avonds supergezellig en lekker in Naarden bij het Turflokaal gegeten hebben........
maarrrrrr.......
ze had óók mijn tijdschriften mee, die ik in oktober in Perth gekocht had en die te zwaar waren om nog in de koffer mee naar huis te nemen........!!!
 Dat wordt dus een zondagmiddag héérlijk op de bank, kopje thee er bij en snuffelen maar!
Zien jullie op het middelste blad wel de prijs??? 0,75 dollarcent....làchen toch?!
Nu snappen jullie wel waarom ik zo'n dikke stapel niet kon laten liggen! Die lage prijzen doen ze daar omdat het niet de nieuwste nummers zijn. But...who cares? No problem for a quilter!


Leuk vooruitzicht:
Ik ga morgen even ontsnappen aan het 'keukengeweld' en  naar het hoge noorden voor een gezellige droomdekendag bij Marloes!!!!

Fijn restje weekend nog allemaal en groetjes van Trudy.

1 opmerking:

  1. En heeft het eten gesmaakt lijkt mij wel. De 2 dames op de foto glunderen. En jij hoeft je niet te vervelen want je hebt inderdaad mooie bladen om van te genieten.
    De quilt is prachtig geworden fijn he om zo iets weg te geven.
    Gr. Marga

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy