13 april 2012

Experiment

Dat was leuk en leerzaam, de workshop "Experiment" van Wil Fritsma bij De Stofmeid.
Voelde een beetje als een eerste schooldag: alle spullen bij elkaar zoeken, lunch klaarmaken de avond tevoren en al vroeg mijn bedje uit om vooral niet te laat te komen :)

Natùùrlijk had ik niet allemaal goede lapjes bij me en zéker niet het goede garen...Maar toch is het resultaat best leuk geworden.
Er moest zoveel gebeuren, dat we een deel (later) thuis af moesten maken. Tja, bij mij is dat dan : meteen.... Ik wíl gewoon weten hoe zo'n blok er uiteindelijk uit gaat zien!

 Het eerste blok: applicatie met rondom zgn. 'echo-quilten'

Het tweede blok:
3 laags applicatie met (gedeeltes) wegknippen.

Voor het derde blok hebben we geleerd om met je machine stof te 'veranderen' met diverse steekjes.
Dat mogen we thuis op ons gemak uitproberen.
Ik hoop dat ik dat doe, want vaak blijft zoiets liggen als de cursus eenmaal voorbij is.

Morgen dus nóg een dag. Dan gaan we o.a. met 'soluvlies' werken. Ben reuze benieuwd!

Als ik thuiskom, gaat onze zoon met zijn vriendin lekker voor ons koken in onze nieuwe keuken.
Lekker luxe dus! En vàst heel lekker!

Wordt vervolgd.
Fijn weekend allemaal en groetjes,
Trudy

2 opmerkingen:

  1. Hoi Trudy,
    Wat is er mis met deze stofjes? Ik vind de beide blokken er goed uitzien. Veel plezier met het werken met soluvlies, is erg leuk om te doen.
    groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mens is nooit te oud om nog iets te leren. Dus jij had een gevoel dat je weer voor de eerste keer naar school ging.
    Super toch en het is nog mooi geworden ook.
    Fijne zondag.
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy