9 april 2012

paas-kadootjes en workshop bij De Stofmeid

Het was een hele drukke week, dus het schrijven is er even bij in geschoten.
Allereerst:
Het was sùpergezellig bij de droomdekengroep van Marloes!!!

Daarna werd de keuken geinstalleerd en had ik dus éven iets anders aan mijn hoofd dan quilten.

Tot en met zaterdag keihard gewerkt om alles weer netjes te krijgen en het laminaat er weer in te leggen (nou ja, DH dan :))

En zo zaten we er dan met Pasen tóch weer een beetje netjes en gezellig bij!



Zondag naar de Doelen in Rotterdam.
Omdat we toen toch al in het westen waren, hebben we er maar wat familie-bezoekjes aan vastgeknoopt, met een overnachting in een hotel.

Vanmorgen eerst de 'herinnerings-deken' afgeleverd bij ons schone zusje. Het zou ook haar trouwdag geweest zijn, dus het kado viel op een goed moment en héél erg in de smaak!

Daarna bij het volgende schoonzusje en haar man op bezoek in hun spiksplinternieuwe appartement en als kado mijn eerste sampler gegeven.
Reeds bij de eerste plannen van hun verhuizing had ze aangegeven dat ze die zóóó mooi vond...en of ik mijn quilts óók wel eens verkocht....

Nou, dat doe ik dus niet :) , maar in gedachten werd hij wél gelijk voor hen gereserveerd.
Ook dààr viel het geschenk weer goed in de smaak.


Wat heerlijk toch om mensen met mijn creatieve uitingen zo blij te kunnen maken...

Natuurlijk zat er óók wel weer veel reizen aan zo'n weekend vast...en deze keer had ik eens géén handwerkje bij me. Onderweg heb ik lekker mijn australische quiltbladen van voor naar achter doorgespit.

Vól inspiratie ga ik dan ook aan deze nieuwe week beginnen. En nu maar hopen dat er tussen het nodige schilderwerk (wat nog in de keuken moet gebeuren) door, ook nog wat uurtjes overblijven om achter mijn machientje te duiken!

En.....hoe leuk: ik werd vorige week gebeld door Annemieke van De Stofmeid, in Borger, dat er een plekje vrij was gekomen voor de workshop Experiment 1
Daar ga ik dus vrijdag en zaterdag heen en ik heb een héle lijst gekregen van materialen die ik mee moet nemen! Dat wordt dus een sùper weekje!

groetjes van Trudy


4 opmerkingen:

  1. Wat leuk Trudy dat je de cursus experiment gaat volgen. Ben heel benieuwd wat je ervan gaat vinden. In ieder geval veel plezier!
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om mensen te verassen met een quilt.
    Ben benieuwd wat je gaat maken op de cursus.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je keuken! Enne.....leuk dat je bij de bee bent gekomen.
    Ben benieuwd wat deze week aan quilterigs gaat brengen voor jou, in ieder geval veel plezier bij de cursus!
    vrolijke groet
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Trudy wat heerlijk moet dat zijn om mensen met die mooie quilts van jou blij te maken en ze te kunnen verrassen. Ik wens je heel veel plezier in Borger en ben heel benieuwd wat je daar gaat maken.
    Gr.
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy