23 april 2012

Vervolg van experiment

Beelden zeggen meer dan woorden. 
Hieronder een beeldverslag van de metamorfose van 8 op elkaar gestikte lapjes. De truc is, om steeds meer stukjes weg te knippen en onderliggende lagen tevoorschijn te halen:







En dit is het blok waarbij de stof 'veranderd'  moest worden d.m.v. steekjes van de naaimachine:

Wat de stand op 8 blokken brengt....
Hoe zal ik het 9e blok gaan doen? Zoals aangegeven: een motief tekenen en dit met de machine quilten, om het vrij machinaal quilten te oefenen? Maar ja, dat heb ik eigenlijk al zó vaak gedaan...één van de andere 'nieuwe' technieken lijkt me leuker....
Mmmm....maar eens even over nadenken dus!
groetjes,
Trudy


5 opmerkingen:

  1. Het lijkt mij geen gemakkelijke truc maar het is jou mooi gelukt.
    Ziet er goed uit.
    Gr.
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lijkt me erg leuk om te doen, tenslotte verras jij jezelf ook met het resultaat.
    Een verrassingslapje !! Leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dit experiment, ziet er verrassend uit. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi ! helemaal mijn kleuren ook.
    Dit heb ik nog nooit gedaan, zou ik ook wel eens willen proberen.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy