1 mei 2012

Bag organizer ofwel 'inzet-tas'

Dat er even geen berichtjes kwamen, betekent natuurlijk niet dat ik stilgezeten heb.
Nou ja, éven dan, om mijn nieuwe smartphone uit te proberen. Zó leuk, vooral het 'scrabbelen' met andere smartphoners! :)

Maar ondertussen is er dus ook nog iets 'gewrocht' in mijn ateliertje!
Een 'bag-organizer'.
Mijn grote strokentas is erg leuk en handig om veel mee te nemen, maar óók één grote grabbelton als ik iets zoek.
Ondanks de zijvakjes.
Op de één of andere manier valt alles daar gewoon steeds uit....
Even een speurtocht op internet gedaan dus.
Héél veel afbeeldingen, maar meestal géén (gratis) patronen. Althans, niet van het model dat ik leuk vond.

Dus is Truitje zélf  aan het ontwerpen gegaan.
Nou, dàt heb ik  geweten!!! Diverse keren alles weer uithalen, vaststikken, wéér lostornen enz.
Maar uiteindelijk lijkt het er best op.
Tijdens het werken heb ik steeds foto's gemaakt (zie zijbalk). Misschien heeft iemand er nog eens iets aan.
De maten en vakverdeling moet je natuurlijk zelf bepalen, maar de beelden kunnen  je misschien wel een beetje op weg helpen.

Vandaag heb ik trouwens de halfronde tas nóg een keer gemaakt. Bij de eerste had ik wat te slappe vulling gebruikt, waardoor hij een beetje slobberig begon te worden.
Ach ja, zo blijft een mens toch altijd weer bezig he? :)

Morgen maar eens iets héél anders doen:
de caravan schoonmaken en pakken.
Want donderdag gaan we dus naar Veldhoven,
zodat ik 4 dagen achter elkaar kan genieten van de mooie tentoonstelling OEQC.
Niet 4 hele dagen hoor! Steeds een paar uurtjes.
Da's beter vol te houden voor mij ( met 1 nieuwe en 1 slechte heup)
dan een hele lange dag achter elkaar!

groetjes van Trudy

4 opmerkingen:

  1. Wat een handige organiser is dit en veel plezier in Veldhoven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Trudy,
    Dat heb je weer leuk in elkaar gewrocht!! Zie je in Veldhoven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Trudy,
    Ik denk dat dit de mooiste is die ik ooit gezien heb! Ik zou hem ook wel willen, in nòg kleurigere uitvoering, omdat ik van kleurig houd! Alle kleuren van de regenboog tegelijk!
    Waar ik denk dat doorgaan zonder reacties krijgen mag, omdat ik ze niet krijg, maar vind dat mag wat ik zeg door MOGEN, waar jij denkt dat het niet hoeft als je moet...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Trudy,

    Dit is een erg leuke organizer bag! Helaas kan ik de foto's van het maken niet terugvinden. Ik ben al een tijdje op zoek naar een organizer bag maar helaas hebben ze deze niet voor de maat van mijn tas (42x17).
    Kan ik de foto's nog op een andere manier bekijken?

    Groetjes Pascalle

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy