15 mei 2012

gekke letters bij reactie

Toevallig keek ik een keer bij de reacties op mijn blog zónder ingelogd te zijn en zag tot mijn schrik dat jullie van die gekke letters in moeten voeren!!!
Stomverbaasd, want ik weet bijna zéker dat ik dat uigeschakeld had :(
Nu wel in elk geval, ik wist niet hoe snel ik het er af moest gooien.
Want ik vind dat gedoe zéér gebruiksonvriendelijk.

Even kort over de achterliggende week: ...lekker druk maar ook supergezellig!
Maandag 'bee' bij Annet, donderdag kleine droomdekendag in Dronten.
Zus van DH over uit Afrika, gezellig vrijdag een nachtje logeren bij ons.
Ter ere daarvan kwamen de kinderen óók gezellig eten.
Dag daarna verjaardag van DS, gevierd met een lekker etentje en
vervolgens zondag moederdag.

Superverwend met mijn nieuwe smartphone (wat erg leuk is, maar óók veel tijd vergt ;)
en schitterende bloemen.

Nu druk bezig met voorbereidingen voor de vakantie....en dan ontdekken dat je nérgens op je computer meer de paklijst voor de caravan kan vinden....die zal dus wel opnieuw gemaakt moeten worden.

Ook nog gequilt? Jawel! Zondag moesten we voor moederdag dus weer heen en weer naar het westen en daar heb ik een groot deel van de flying geese gemaakt van het pakketje uit Veldhoven.
Binnenkort foto;
En gister gezellig een 'kleine bee' in Emmen. Leuk om zo weer allemaal nieuwe contacten te leggen.

tot de volgende keer,
Trudy

1 opmerking:

  1. Blogger doet het soms automatisch, dat ontdekte ik ook, dus ik kijk zo nu en dan eens of er weer van die vervelende lettertjes staan..

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy