28 juli 2012

Jarig!!!

Deze week was ik  jarig en we waren een paar dagen met de caravan (jawel, alwéér :) ) naar Limburg,  omdat mijn zwager (die op dezelfde dag jarig is), dat vorig weekend al vierde :lol: )
De dag vóór mijn verjaardag waren we ook nog even bij een nichtje op bezoek, die mij alvast een 'verjaardags-bloemetje' gaf. Ze bleek die week daarvóór in Delden geweest te zijn tijdens haar vakantie en had een wel héél toepasselijk (en mij goed bekend!!!) winkeltje gevonden!
verjaardags bloemetje Ineke.jpg
Kunnen jullie geloven dat ik bijna wakker gelegen heb van wat ik allemaal voor leuke dingen daarvan kan gaan maken?
Ik kwam uiteindelijk uit op een nieuw "hand"-werkje: hexen-bloemetjes.
Toen ik weer thuiskwam, zag ik op internet dat zij zoiets aan het maken is en het zelfs twee dagen eerder (voor haar verjaardag!!!) als pràchtige taart heeft gekregen! Toeval???? :embarrased:

Nu alleen nog even een leuk patroon vinden. Daarvoor moet ik dus weer al mijn quiltbladen doorspitten. Oef....dan kom ik nog zóóóóveel méér leuke dingen tegen!!!!

Op de dag zelf zijn DH en ik naar een énig winkeltje vlak over de grens in Duitsland geweest, alwaar ik verwend ben met een GROTE snijmat, van uitmuntende kwaliteit! Blij, blij, blij! :bigsmile:
quiltwinkel Hillensberg buitenkant.jpg
quiltwinkel Hillensberg.jpg


De rest van de dag hebben we een héérlijke tocht door het Limburgse land gemaakt en de dag afgesloten met een dineetje.
Mijn lieve DH had héél sneeky goede vrienden die in de buurt kampeerden, uitgenodigd om met ons mee te eten bij een gewéldig restaurant met een sùper uitzicht. (op het drielandenpunt!)
Het was héérlijk weer en we konden dan ook lekker buiten zitten. Feestje!!!
En dan staat het weekend met de BIG party nog voor de deur!
DD heeft iets voorbereid (omdat ik zo'n mooie ronde leeftijd heb gekregen :wacko: ) waar ik helemaal NIETS van mag weten!
Ik ben dus REUZE benieuwd!!!!
Wordt vervolgd! :hug:

5 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd Trudy en een fijn weekend met een prachtig feest toegewenst. groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van Harte proficiat met jou verjaardag. Ik wens je nog heel veel jaren toe in goede gezondheid.
    Leuk hoor die lapjes kan mij voorstellen dat je daar van wakker ligt er is zoveel mooi's van te maken.
    Fijn weekend.
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Trudy,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag !! Lekker hoor, naar Limburg, mooie provincie. En wat een fijne cadeautjes heb je gekregen, en dan nog een surprise party, geweldig. Geniet er maar lekker van.
    groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte hoor!! En volgens mij heb je al fijne dagen gehad en wacht je nog een leuk feest!
    Geniet ervan hoor!
    Liefs van ons allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Trudy!

    Van harte gefeliciteerd!!

    groetjes,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy