30 juli 2012

SURPRISE SURPRISE !!!

Allereerst héél hartelijk  voor al jullie lieve reacties en verjaardagswensen!

Het feest was gewéldig! We boften ontzettend met het weer.
Misschien waren de weergoden ons welgezind vanwege het jaarlijkse "C'ést la vie"?
Of omdat ik feest ging vieren?
Nou, eigenlijk denk ik dat onze gewéldige DD (die met haar vader alles in stilte had voorbereid) gewoon zó goed in organiseren is, dat ze zelfs het wéér kan regelen, haha!

Tegen drieën werd ik met een smoesje (op de fiets) naar het huis van onze DS in het centrum gelokt. We zouden daar gaan lunchen. (...)
Bij de deur vroeg DD of ik nog even mee wilde lopen naar haar auto, om het kado op te halen.
Onderweg kwamen we toevallig (...) langs dit leuke restaurantje
"O mam, we kunnen ook nog wel even een kopje koffie hier gaan drinken" zei de stinkerd :)

En ja hoor, je raadt het al:
Bij binnenkomst bleek daar een grote schare familie, vrienden en vriendinnen te staan, die uitgenodigd waren om met mij van een heerlijke High Tea te gaan genieten!
Sùpergezellig en sùperlekker!

DD had aan iedereen gevraagd een fles wijn als kado mee te nemen met een (zelfgemaakt) feestelijk etiket. En...tjonge jonge, wat heeft iedereen zijn best gedaan!


 
Een enkeling had haar wens genegeerd (of vergeten, haha) en een ander kadootje meegenomen, waaronder deze superzalige pakketjes: een balipop in Kaffe Fasset-kleuren van Carol Cox en een bont bloemenpakket van "Vriezenhuis" uit Winterswijk.

Hebben jullie dat nou ook? Dat je er sùperblij mee bent en gelijk je bovenkamer overuren maakt om te bedenken wat voor moois je daar wel niet van kunt maken???
En...
wanneer kan ik daar aan beginnen????
 Héérlijk! Volgens mij ook héél goed om je hersens in conditie te houden, al dat denkwerk!
(Héél goed dus voor een 60-plusser, haha!)

Samen met mijn alternatieve bosje bloemen van vorige week, zou je haàst gaan hopen op slecht weer.
Hààst hoor, want voor alle vakantiegangers zou ik dat wel héél sneu vinden!
Tenslotte hebben wij net 6 weken lekker van de zon genoten en gun ik anderen dat óók natuurlijk!


Na afloop zijn de kinderen én mijn goeie ouwe jeugdvriendin (óók bijna 60 en al 55 jaar  vrienden...) nog mee naar huis gegaan. Had ik zaterdag niet voor niets gepoetst en de tuinbank schoongeschrobd!
(Want ja, ik mocht niet weten wat er ging gebeuren en hield er dus rekening mee dat het hele feest 'gewoon' bij ons thuis en in de tuin gevierd zou worden.)

Gelukkig was het nog steeds héérlijk weer en hebben we buiten nog tot in de kleine uurtjes gezellig zitten kletsen.


Sommigen moesten helaas weer werken vandaag, dus die gingen weer naar het Utrechtse.

De rest bleef lekker slapen, zodat we vanmorgen nog eindeloos aan de ontbijttafel konden nakletsen.

Alles bij elkaar ben ik ONTZETTEND verwend en heb ik ENORM genoten!
Life is beautiful!

3 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een heerlijke verwennerij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk voor je dat je zo van alles heb kunnen genieten. Denk nog maar lekker na over wat voor moois je gaat maken hoor.....voorpret noemen we dat hihi
    groetjes van ons allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig dat je zo op jouw verjaardag terug kunt kijken.
    Ene niet wakker gaan liggen van de lapjes want met een goede nachtrust kun je de andere dag weer met meer energie met lapjes gaan werken.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy