6 augustus 2012

droomdekendag Wedde

Dat was weer een sùpergezellige dag bij Marloes in Wedde.
Het was vroeg op, want ik werd om 8 uur al opgehaald. Maar daardoor hadden we ook een lekker lange dag, waarin veel gekletst, maar ook héél veer gewerkt!kijk maar eens naar deze foto's!

Bij thuiskomst bedacht ik dat ik nog iets leuks wilde maken voor de vrienden waar we morgen op visite gaan, dus ....nà het eten tóch nóg maar even achter de naaimachine. Aangezien deze vrienden heel erg van China houden en daar ook vaak geweest zijn, leek mij het patroon van de Asian Teapots van ajpadilla wel toepasselijk.
En gelukkig, het is gelukt! Ze kunnen het ophangen óf als pannenlap gebruiken (want ze zijn óók gek op koken!)

Dussssssssss, dawaz weer een productief dagje.

En dan nog een leuk nieuwtje: in november gaan we met 4 quiltvriendinnen een midweekje op stap! Voor mij de eerste keer...en het lijkt me sùperleuk!!!

Maar eerst komt nog de regiodag Zuid Drenthe (4 oktober en voor mij óók voor het eerst :)) én de landelijke droomdekendag (13 oktober) in Amersfoort!

groetjes,
Trudy


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy