13 augustus 2012

Nog steeds gek op Henkie!

Dat was een druk weekje: 3 dagen achter elkaar gasten voor een 3-gangen diner. Nee hoor, we zijn geen restaurantje begonnen, alleen een inhaalslag aan het leveren. Doordat we bijna 4 jaar elders hebben gewoond, willen we de contacten die daardoor stillagen weer wat aantrekken.
Dat betekent: véél bezoekjes afleggen. Maar ook  gezellig mensen hier uitnodigen.
En tja, als je dan zo'n mooie nieuwe keuken hebt, moet je daar ook wel wat lekkers uit toveren.
Het is gelukt en het was allemaal héél gezellig.

Het quiltwerk lag dus even een weekje stil :(
(Hoewel ik wél een begin gemaakt heb met het ontwerp van de memory-quilt voor mijn schoonzusje.)

Maarrrrrrrrr....tussen alle bedrijven door vond ik vrijdag tóch nog een momentje om even over de markt te lopen en wat te snuffelen bij Henkie!

En zie je die mooie lapjes op de voorgrond? Mooie frisse, rood, groen en blauw. Perfect voor een droomdekentje. En....alles bij elkaar had ik 9 meter voor 9 €.
Nu snappen jullie de kop van dit bericht dus, haha!

Vandaag  ondanks het schitterende weer, lekker een héle dag op mijn werkkamer doorgebracht. En...de top van de memoryquilt is gestikt en gedubbeld. Nu nog "even" de applicaties er op maken. Binnenkort laat ik wel even wat zien.
Vandaag moet er óók nog even gegeten worden natuurlijk, dus gaan we daar maar even mee aan de slag.

Tot de volgende keer! Groetjes van Trudy

4 opmerkingen:

  1. Hoi Trudy,
    Kortom je bent lekker bezig en ondernemend, goed zo !!
    Wat een leuke stofjes,ik wil ook zo'n Henkie om van te houden hebben, hahahaha!
    Ben benieuwd wat je van de stoffen gaat maken. maar dat laat je vast nog wel in een volgend blogje zien.
    groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan mij voorstellen dat je blij bent met zo'n henkie. Wij hebben hier een Harry maar die heeft niet zoveel zulke mooie stofjes voor zo weinig geld.

    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjonge Trudy, jij bent goed bezig zeg!!
    Wij hebben geen Henkie en ook geen Harry, dat komt ervan als je in Lelystad woont. Voor quiltstofjes ga ik naar Zeewolde maar gelukkig komt er 2x per jaar Stofffenspektakel langs en dan ga ik me ook echt te buiten.Ben benieuwd naar je droomdekentje. ik heb nog steeds een patroon van een vlinder liggen, daar ga ik beslist nog eens een droomdekentje van maken!!
    groet, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo, zou je mij wegwijs kunnen maken en kunnen vertellen over dat hart quilten, vierkantjes, met rozen. Het heet Tutorial WatercolorRoses.
    Vind ik zo mooi! Groet Esther Versteeg

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy