30 augustus 2012

werk in uitvoering

Ziezo, weer terug van een weekje kamperen!
De caravan staat schoon te schitteren voor het huis. Vast hopend dat hij ons dit jaar nóg eens van dienst kan zijn!

De schilder is druk bezig om ons huis een grote verfbeurt te geven. Dat werd hóóg tijd...alleen vraag je je af en toe af hoe dat goed moet komen:........

Gelukkig zag het er een paar uur later al véél beter uit:
Daarna de nodige boodschappen gehaald. Mijn fiets pùilde uit, want de "speelgoed" afdeling van Lidl had zóveel moois te bieden dit keer ;)
O.a. een koker met een doek vilt, waar je je puzzel in op kunt rollen als hij nog niet af is. 
Mmmmmm...daar moet een quilter óók wat mee kunnen, dacht ik zo...
En dan die fleece-dekens....wat een snoepjes!!! Prinsessen, Dora en...Winnie de Poeh! Komt dàt even goed uit, want mijn 'Winnie' top is net klaar! En die krijgt dus een sùper achterkant!

En dan ligt er nog een vreemd hoopje op mijn werkblad:
hihi, 8 meter afbiesband voor de Pie & Tarts!


En alsof dat allemaal nog niet genóeg werk aan de winkel is, vroeg een klein vriendinnetje (dezelfde van de crazy-quilt vorig jaar) vorige week  of ik ALSJEBLIEFT ....ALSJEBLIEFT een jurk voor haar wilde maken :) .  De tekening laat zien hoe hij moet worden en de stof werd vandaag door de schilder geleverd. Tja, dat is toevallig haar vader :)
Kortom, ik vermaak me nog wel even! Ik hoop jullie gauw AFFO's te kunnen laten zien.
Groetjes van Trudy

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy