18 september 2012

Nog meer blij!

Gister zijn we naar ons schoonzusje geweest om de 'memory-quilt' af te leveren en gelijk maar op te hangen.
Ze was er (gelukkig) héél erg blij mee en hij heeft een mooi plekje gekregen:


Veel heen en weer geweest de laatste dagen naar het westen, dus helaas weinig kunnen quilten...

Hopelijk morgen weer een lekker dagje aan de slag met mijn lapjes!

Wat staat er op mijn wensenlijstje voor de komende tijd?

* sprei voor mijn ouders
* tas uitproberen van verjaardagslapjes
* spreuken printen en tussenvoegen bij tafelkleed van Zupthense lapjes

Kortom, wat mij betreft vind ik het helemaal niet erg dat het wat minder lekker weer gaat worden! Lekker binnen 'spelen' !

groetjes van Trudy

2 opmerkingen:

  1. Trudy, wat fijn voor je dat het af is en je schoonzus er blij mee is. Ik vind de symboliek die je er in hebt gelegd erg goed gevonden.

    groet tooske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dankjewel, Tooske! Ik ben blij dat hij af is, want ik vond het best moeilijk! Des te fijner dat hij óók nog goed in de smaak viel!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy