4 september 2012

Voorpiepers

Ik had me voorgenomen een weekje achter mijn naaimachine door te brengen en Pie & Tarts af te werken.
Maarrrrr.....wie had dàt gedacht....dat Winnie the Poeh zo'n voorpieper zou zijn!

Winnie, Teigetje, Knorretje en Iejoor lagen mij maar aan te kijken :)
Doe ons eerst, doe ons eerst!!! riepen ze steeds.
En tja, wat doe je dan he?


Dus die droomdeken is AF! Hier een kijkje op het doorstikwerk:
 
Toen lagen daar dus ook de lapjes nog voor mijn kleine vriendinnetje, waar een een jurkje van gemaakt moest worden.
En tja, kleine meisjes moet je niet té lang laten wachten, toch?
Dus ook dàt klusje maar even voorrang gegeven! Nu maar hopen dat ze er blij mee is!

En nét toen ik me vanmiddag vol goede moed op de Pie & Tarts wilde storten , kwam er onverwacht visite. Oergezellig en leuk, dus lekker even in de tuin gezeten.

En tóen....tóen ging het dan écht gebeuren. Ik was even vergeten dat ik de rand óók nog door moest stikken, dus het duurde nóg iets langer dan gepland, maar.....tàdaaaaaaaaaaaah:
Is het geen beauty? Ik zal hem nog missen straks...
De rand is heel simpel in banen doorgestikt. Het middenstuk is al druk genoeg.
Én er zit een 'droomdeken' label op. Ik vond gewoon dat dat móest.
Dit is de achterkant:
en hier zie je het label, mooi geborduurd door Ina!


Morgen nóg een heerlijk dagje in mijn speel werkkamer. Er ligt nog 1 droomdekentje te wachten op een achterkantje en dan overal nog een dd-label en mijn naam achterop en dan ligt de stapel klaar voor 13 oktober, de landelijke droomdekennaaidag in Amersfoort!

Dus...wie weet....morgen een foto van een flinke stapel????

Groetjes van Trudy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy