23 oktober 2012

quilting down under

In het vliegtuig aan begonnen, gister afgemaakt! Erg leuk om te doen. Wél lastig om de beugel er netjes aan te naaien.

Uit Nederland had ik mijn 'bosje bloemen' voor mijn verjaardag meegenomen, zodat ik vanavond mijn volgende project kon voorbereiden: drunkards path met mallen van Marti Mitchell.
De lapjes zijn geknipt (want ik kon mijn snijmat nergens vinden, terwijl ik er van overtuigd was dat ik hem in de koffer gestopt had) en er zitten al 3 delen aan elkaar. Leuk klusje om met de hand te doen bij de (onbegrijpelijke) australische tv.

wordt vervolgd en groetjes van Trudy.
PS. als je dat leuk vind kun je hier nog meer lezen over onze reis down under

3 opmerkingen:

  1. Hoi Trudy,
    Mooie beurs !! En succes met je dronkemans-onderdeeltjes.
    groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schattig beursje en heel veel plezier.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk beursje.
    Heel veel plezier daar.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy