22 december 2012

Kerstdrukte...

O, o, o, wat is het druk in de winkels!
Het lijkt wel alsof iedereen bang is dat hij te kort heeft of dat alles maandag al uitverkocht is...
Maar tóch heeft die drukte óók wel wat!
Iedereen is bezig om zo gezellig mogelijke dagen voor te bereiden.
(maar van mij hadden de winkels mórgen wel dicht mogen blijven hoor!)


Ook ik heb het meeste binnen, ga zo alvast beginnen met wat dingen die ruim van te voren klaargemaakt kunnen worden.

DD heeft de gegrilde groenten en het nagerecht voor haar rekening genomen, dus het gaat vast lukken allemaal!

Héérlijk 1e kerstdag de kinderen met aanhang
en
2e kerstdag gezellig lekker met zijn tweetjes.

Lekker lui, even een wandelingetje (zou het lukken in de sneeuw???) en dan de open haard aan met een glaasje er bij....
wij vermaken ons wel!

En tot nà de kerst mag mijn machientje óók even van een welverdiende vakantie genieten!

Ik wens een ieder die zo gezellig met mijn blog meeleest, óók hele gezellige dagen en héél veel goeds voor het komende jaar!

Veel liefs,
Trudy

4 opmerkingen:

  1. Fijne kerstdagen Trudy en een goed 2013. groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. IK wens jullie ook hele fijne dagen toe en hoop volgend jaar weer te kunnen genietn van jou blog.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt goed, ik wens jullie ook gezellige Kerstdagen en een goed, gezond en creatief 2013 toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele fijne feestdagen Trudy.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy