12 januari 2013

21 jaar....lang geleden

Aanstekelijk hoor, zo'n actie van foto's van 21 jarigen (zie rechterkolom).
Ik moest echt op zoek....nog nét geen 21, nog nét niet getrouwd.
Ik moest dus ook nog toestemming hebben van mijn ouders, omdat ik pas een maand later 21 werd.


Hier zit ik op 'onze' auto, een Vauxhall Velox van toen (óók) 20 jaar oud.
Zie je die gewéldige schoenen, althans, de veters? Ze zouden nu zó weer mee kunnen doen met de mode!

Ben benieuw of er nog meer foto's volgen. Leuke actie!

groetjes, Trudy

8 opmerkingen:

  1. Leuke foto. Aan de auto's in de straat is ook te zien dat het lang gelden is.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg aanstekelijk die foto's je ziet ze overal verschijnen.
    Leuke foto!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto en 21 was toen nog een heel belangrijke leeftijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super leuk deze foto, een goed tijdsbeeld, en het leukste is wel het ophalen van de herinneringen.
    Leuk blog heb jij, ik kom vast vaker langs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie foto en ja die schoenen met veters kan ik me nog wel ergens herinneren. Geweldige auto.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, je hebt gelijk, het was bij jou ook net of ik mijzelf zag. Wat leuk! Alleen had ik nooit van die prachtige veterschoenen....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk al die foto's van vroeger. Ik heb ook al een rondje gedaan langs diverse blogs.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, die 'schoen' herken ik, had ze ook (ze liepen voor geen meter maar het stond leuk~~)
    Wat een leuke foto op de motorka! Ik trouwde ook met 20, onwijs jong toch!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy