18 januari 2013

Blij met sprei

Gister hebben we mijn vader voor zijn verjaardag de complete set dvd's van Toon Hermans gegeven. Hij vond het gewéldig!
En voor mijn moeder had ik óók een kadootje mee: de sprei!
Kijk haar toch eens genieten!

In het kader van de "21 jaar foto's" ook nog even een van deze jonge dame toen ze ongeveer zó oud was.

Vanmorgen bij de orthopeed geweest. Als ik zou willen zou ik zó terecht kunnen voor een nieuwe heup, dit keer aan de rechterkant.
Maar gelukkig zijn er óók nog wat andere opties, zoals fysio en injecties met een kraakbeen vervangend product.
Dus dat gaan we éérst maar eens proberen!

Verder niet veel afspraken de komende dagen, dus ik kan hopelijk flinke vorderingen maken met het 'nieuwe' wandkleed "Experiment"
Het is leuk werk en ik kijk zo af en toe bij Leah Day voor inspiratie voor nieuwe motiefjes.

Tot gauw!

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je vader en wat heb je eenmooi cadeau aan hem gegeven en wat een prachtige blije foto van je moeder met de prachtige quilt. Je kunt zien dat ze er erg blij mee is. Prachtig. Sterkte met je heup en met jet afmaken van de wandquilt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een trotse moeder die zit te glunderen. prachtijg hoor als je dochter zoiets moois maakt.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend cadeau de Toon Hermans dvd's, maar ook de sprei voor je moeder, wat zal zij daar blij mee zijn. Sterkte met je heup

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie sprei is het geworden, je moeder is er helemaal blij mee. Gefeliciteerd met je vader,en wens je veel sterkte met je heup, heel verstandig dat je eerst de fysio probeert. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy