8 januari 2013

En dat is twéé...

Na het ontbijt met mijn laptop naar boven om me in mijn quiltkamer te verschansen.
Onder het naaien gezellig naar de Quilt Show van Ricky Timms en Alex Anderson gekeken:
Tijdens het quiltmidweekje had ik al voorbereidingen getroffen voor dit droomdekentje.
Met een speciale lineaal die ik in Veldhoven bij deze mevrouw gekocht had.

Het was leuk om uit te proberen. Willekeurig wat stroken aan elkaar en dan maar segmenten snijden...

Uit Sandra's 'roze voorraad' mocht ik wat leuke lapjes kiezen voor een bijpassende achtergrond.

Tijdens het doorstikken ging het nog even mis....ik had per ongeluk mijn handschoen vastgestikt....

Na het avondeten nog eeeeeeeeeeeeeeventjes naar boven, binding er aan en tadàààààààà`...
wéér eentje af.






Nog een close-up van het doorstikwerk:


Ik ga niet door in dit tempo hoor!
Vanaf morgen ga ik me bezig houden met de voorbereidingen voor de tentoonstelling.
Etiketten opnaaien en ophang-sleuven aan de droomdekentjes (én Sylvia) naaien om ze op te kunnen hangen.

Wordt vervolgd

6 opmerkingen:

  1. Zo hé, wat een prachtig effect zeg, lekker fleurig ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is deze ook weer erg mooi geworden en wat doe je dit snel. Zo'n lineaal lijkt me geweldig handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lees ik het nou goed? Ga je aan Sylvia ook een ophang sleuf naaien? haha.
    Leuke liniaal die je gekocht hebt.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk geworden, wat een handige liniaal. Werkt perfect zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk en vrolijke quiltje is het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy